Amerikába Jöttem

Amerikába Jöttem

Százötvenegy

Nulla

2019. június 12. - ambajottem

Kedves olvasóm!

Rég jelentkeztem. De most van időm, megint. A coloradói útról lesz majd egy bejegyzés, de most nem arról akartam írni. Pedig király volt, eskü.

Százötvenegy. Ennyi nap telt el azóta, hogy kicsi Magyarország a hátam mögött maradt. Január 12.-én volt utoljára magyar föld a lábaim alatt. Azalatt télből tavasz, tavaszból nyár lett. 

Százötvenegy. Ennyi napja nem ettem töltött káposztát, hurkát, lángost, ittam egy jó borsodit, fröccsöt, esetleg shotot a körúton. Nem kértem egy jó gyros tálat a Kálvinon. 

Százötvenegy. Ennyi napja nem néztem egy szerencsétlen vízilabda vagy futballmeccset normális időben. Mindig délelőtt vagy koradélután kellett BL-t vagy OB1-et nézni. Ennyi napja kommunikálok 6-7 óra eltolódással az otthoniakkal, családdal, barátokkal.

151 (meguntam kiírni...). Ennyi napja nem voltam egy normális szórakozóhelyen, nem kértem ki magamnak egy pohár alkoholos italt, nem éjszakaiztam haza az Ötkertből. Vagy inkább a Rióból...

151. Ennyi napja nem csavarogtam Budapesten, nem sétáltam át a Szabadság hídon, nem voltam a belvárosban, nem hallottam az érdes férfi hangot ahogy bemondja hogy “A Bikás park következik”, nem mutattam a bérletemet ellenőrnek, nem rohantam a busz után.

151. Ennyi napja nem láttam a nagyszüleimet, otthoni nagynénéméket, keresztanyámékat, (Anyuékat szerencsére kicsit hamarabb...), a (volt) csapatomat, edzőimet, a szomszédokat, a helyi csöveseket és szipusokat. Ennyi napja nem Fifáztam apámmal sem. Ami fontos, valljuk be.

151. Ennyi napja nem kellett vigyáznom ha a magyar nyelv cifra szavait használtam publikusan, hiszen (valószínüleg) senki sem értette. Max pár tiszteletbeli magyar csapattársam.

151. Ennyi napja többet láttam St. Louis belvárosát és New York felhőkarcolóit, mint a Szent István bazilikát vagy a Budavári Palotát. Facts.

És most, ahogy ezeket a sorokat írom a John F. Kennedy reptér 8-as termináljának várójában, újra a felhőkarcolókat látom. De most egy ideig utoljára. Százötvenegy napja nem voltam otthon. Hiányzik. De, kedves olvasóm, ma van a nap.

Százötvenegyből nulla lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://ambajottem.blog.hu/api/trackback/id/tr414889970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása