Amerikába Jöttem

Amerikába Jöttem

Nagyon fontos hírek posztja

Na meg mire nem jó egy blog...

2019. június 18. - ambajottem

Kedves olvasó!

Gondolom láttad, hogy a Digisport Reggeli Start című műsorában vendégeskedtem. Köszi hogy megnézted! Kicsit az elején be voltam sz*rva, de hát az első alkalom mindig ilyen. Következőre jobb lesz. Ez úton is szeretnék köszönetet mondani a Digisportnak. Nagyon nagy élmény volt a váróban ülni, nézni Holczer Ádám ex-fradikapus interjúját miközben a szívverésem az egekben volt, púdert kapni az arcra hogy ne csillogjon a fej. Úgy enbloc az egész. Fura volt abban a stúdióban lenni, amit eddig csak tv-ben láttam. Meg hogy mindenki nagyon kedves és közvetlen volt, és persze megismertük a "sofőrünk" apukáját is. Mire nem jó egy blog...

img_1745.PNG

Szóval itthon vagyok. Az első pár napom monoton szórakozással telt. Ekkor jöttem rá, hogy mennyire hiányzott az ország. Kiülni a Szabadság Hídra, inni egy sört bárhol és bármikor, végig menni a Király utcán az összes aranyos ember között...felbecsülhetetlen! Amerikában ilyet nem tudsz csinálni! Na meg az ötkert. Kár, hogy hulla fáradt voltam a jetlagelés miatt, de most csütörtökön újra megindulunk, nem kell aggódni! 

Na és mik a fontos hírek ebben a posztban?

Társulok! Mivel nekem ez a blog és a FB oldal hatalmas felelősség, ezért úgy döntöttem, hogy új csapattaggal bővítem az Amerikába Jöttemet. Az új csapattagunk pedig...Dobpergésssssssssssss!

Aho Nina. Nináról azt kell tudni, hogy még a VPG-ből ismerem, felettem járt egyel. Kosárlabdázik, jelenleg a Pittsburgh városában található Duquesne University kosárcsapatában. Nina amúgy 3x3-as U18 Európa Bajnok, hogy csak azt említsem, amire kifejezetten emlékszem... Szóval ő az új szerkesztője az oldalnak.

11221394_1032670663433834_5886197513515091203_n.jpg

Nina a győzelem után, a bal oldalon

Kicsit most meg fogunk újulni a nyáron, és a következő félévben. Lesz Youtube csatornánk, sőt, már van is. Nina fogja főként kezelni, ő jobban ért a vlogoláshoz, mint én. Lesznek mindenféle bemutatós videók, már itthon is. Először természetesen magunkat mutatjuk be. Lesz campus bemutatás, Amerikáról videók, meg igazából bármi, amit akarsz. 

Az oldalnak lesz mostantól egy második funkciója amellett, hogy a mindennapokat mutatjuk be. Be szeretnénk különböző módon (interjú, biography…) mutatni azokat a magyar sportolókat, akik jelenleg az Egyesült Államokban tanulnak. Legyen úszó, focista, kosaras, vagy vízilabdázó, mi be fogjuk mutatni az ő kis pályájukat. Hogy miért? Bár mi nem vagyunk se hírességek, se szupersztárok, mi itt (vagyis ott) vagyunk, az országunkat büszkén képviseljük, küzdünk a céljainkért, és szeretnénk, ha látnád azt, hogy senkinek sem az ölébe hullott az Amerikai Álom, hanem rengeteg küzdés, hajtás, meló van mögöttünk. Mindannyian, akik ott képviselik Magyarországot, említést érdemelnek. Ha mást nem, legalább egy posztot ezen a blogon. 

Szóval, kedves olvasóm, most a te segítségedet is kérném. Kicsit fel kell boostolni az oldalt. Kérlek, oszd meg az oldalt Facebookon, hívd be az ismerőseidet, bármi. Szeretném, ha ezek a történetek minél több emberhez eljutnának. Nagyon köszi.

Most megyek, folytatom az egésznapos semmittevést. Csók.

A bejegyzés trackback címe:

https://ambajottem.blog.hu/api/trackback/id/tr6414899992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása