Amerikába Jöttem

Amerikába Jöttem

THAT time of the semester...újra.

Évvégi hajtás

2019. december 06. - ambajottem

Szép és jó napokat, reggeleket kívánok!

Guffey 216 ismét jelentkezik. Bár már nem túl sokáig 216, következő hét közepe fele költözöm fel a negyedikre, így 416 leszek. Örülök neki, a negyedik emelet bár a legnehezebb munkaügyileg (a rögbisek fele ott lakik fent...), a mindennapok szempontjából nagyon chill. Ott van rám szükség, ezért is költözök fel.

Nálam még ötödike, nálad már hatodika van. Meggyütt a Mikulás, hozta a virgácsot, meg remélhetőleg egy kis zsetont amit el tudsz inni péntek este az éjszakában. Ez persze csak akkor igaz, ha olvasóim egy bizonyos rétegébe tartozol. Mert azért olvassák (remélem...) idősebb olvasók is a dolgot. A boomerek...csak viccelek, no offense!

Szóval holnap péntek, az utolsó tanítási napom. Kettő darab órám van hátra a Fall Semesterből. Kicsit para. Na mindegy, jövő hét finals week, meg kell nyomni az első három napot. Szerdán 10:30-kor vége van. Good bye! Persze addig még van pár kemény nap előttem, valamint a suli végeztével azért lesz még dolgom: check out week. Az egész épületet szombat, illetve diplomázó diákok esetében vasárnap délig ki kell ürítenünk. Lesz itt még nagy hercehurca...

Az elmúlt hét nagyon pacek volt. Keddtől keddig New Yorkban voltam egy barátommal. Minden alkalommal úgy megyek oda vissza, mintha az első lenne. Gyermeki öröm ül ki az arcomra, mikor a Penn Station mozgólépcsőjén felmegyek, ki a 34. utca és a 6. avenue sarkán. Grandiózus egy város, mindenfele hatalmas épületek, és természetesen rengeteg ember. It does not matter if it's délelőtt tíz óra vagy éjjel egy, az utcák tömve vannak Manhattanben. Plusz pont volt múlthéten, hogy nagyszüleim is kilátogattak nagynénémékhez, így magyar házi kosztot is tudtam a szervezetembe juttatni a sok trashfood után. Shoutout to Mama! Amúgy New York novemberben bedobja a Missouri kártyát időjárás szempontjából. Kedden 16 fokba érkeztem meg, következő hétfőn meg hóvihar miatt nem mentem vissza STL-be. Ezért lett hétfőből kedd, laza nyolc órácska delay. NAMINDEGY, a gép visszahozott. Élek. New York meg, ahogy Kiss Ádám mondaná fákon alszom (f*ckin awesome). Mindenképpen menj el egyszer, ha teheted. Nem fogod megbánni.

img_5257.jpg

Két napja Viktorral kilátogattunk a University of Missouri-Saint Louis és a Lindenwood összecsapására a parketten. Nem, nem táncparkett, women's basketball. És bár Lindenwoodosok vagyunk, rajtam még LU-s pulcsi is volt, nem feltétlen magunknak drukkoltunk. Szörényi Laura öreganyánkat néztük meg, aki az UMSL-en végzi tanulmányait. A meccs fordulatos és izgalmas volt, olyannyira, hogy overtimeba ment végül. Bár az UMSL-nek megvolt az esélye pár másodperccel a vége előtt a győzelemre, maradt az iksz. A folytatást viszont a mi csapatunk bírta jobban. Sebaj, Laura egyrészt 13 pontot azért berámolt, másrészt pedig 45 (4x10 plusz 5 perc OT) percen át a pályán volt. Beastmode. Mi meg igazából mindenképpen nyertünk, ha LU, ha UMSL nyer, akkor is. Hahaha. Utána még kicsit teambondingoltunk, meg persze kaptam egy-két hazacipelendő dolgot is. Komolyan én vagyok Jason Statham, a beszállító. Mindenkinek IS viszek haza cuccot. Magamnak meg bedobok majd három pólót, hehehe. 

Kicsit fura, hogy tíz nap múlva elindulok hazafele. Nagyon gyorsan elment ez a szemeszter, rengeteg dolog történt közben. Új és fontos embereket ismertem meg, amiért hálás vagyok. Sokat fejlődtem a vízben is, és külön öröm, hogy ezt nem csak én érzem így. Side note a vízilabdához: gyűrűméret leadva. Már csak várni kell az ékszert. Jó kis félév volt ez, kezd egyre jobban összeállni ez az amerika dolog. Persze várom, hogy hazamenjek, ugyanakkor ide is várnak vissza, és azért jó érzés ez. Vicces újra látni Karácsony után a csapattársakat, főleg Branislavot, aki szereti a hasát. NAGYON SZERETI. Na meg a jó szerb kaja... Azért a tanulás részét annyira nem várom, de ez velejárója a dolognak. És aztán meg a tavasznak nevezett, hat-hét különböző évszakból álló dolog is fun lesz. Gyere rám, tornádó szezon!

Overall most kb ennyike, majd ha lesz valami téma akkor jelentkezem, Te is nyugodtan dobhatsz, írok én szivesen. És így a végére még egy shoutout. Danikám ma új school recordot úszott 200 vegyesen. Száz méternél Ryan Lochteval fordult (igen, a 6x olimpiai bajnok Lochteval), végül pedig olyan időt ment, ami csupán pár tizedre van az olimpiai A-szinttől. LA BESTIA, JODER! Brotherfromanothermotherem most hétvégén repül haza egy kisebb időre. Tesóm, ha ezt olvasod (márpedig olvasod!): tudom én, hogy más oka (is) van a hazamenetelednek, de azért máj ne maradjon szárazon! És kövesd a Dögnek az utasításait! Szo, Ba! 

Neked me legyen szép napod, my reader.

Cheers!

A bejegyzés trackback címe:

https://ambajottem.blog.hu/api/trackback/id/tr8215340484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása